ההתמודדות עם ADHD דורשת מהצוות החינוכי להכיר בתפקידם כסוכני שינוי במיתרים הפנימיים ביותר של נפש התלמיד. תלמיד עם ADHD מגיע למערכת החינוך לא רק עם פיגור בהתפתחותו הנירולוגית אלא גם עם ליקוי בהתפתחות הנפשית של העצמי הבסיסי שלו. הצוות של בית הספר נמצא במקום שמאפשר חוויה מתקנת של בינוי העצמי, או חוויה הרסנית של דיכוי העצמי.
ניתן להבין את המהלך של בינוי העצמי כמהלך שמכיל 3 שלבים מרכזיים. נכנה את שלושה השלבים האלה כשלב ההתפעלות, שלב ההתמסגרות ושלב ההזדהות.
להמשך המאמר לחץ כאן 