חינוך - education למידה משמעותית
 
 
 
 
 
 
 

תכנית עבודה שבועית מותאמת כמודל ללמידה משמעותית

 
 

בי"ס יסודי "משגב" מאמין שכל ילד ראוי ויכול להצליח. לאור הנחת יסוד זו פיתח הצוות תכנית לימודית שבועית-אישית. תכנית המטפחת מרחבי צמיחה ללומד עצמאי, המשתנה בהלימה לחוזקותיו וצרכיו הייחודיים.
במסגרת התכנית יש לכל תלמיד סדר יום גמיש , ובו הוא מנהל את הזמן ודרך למידתו תוך כדי לקיחת אחריות לסיום משימותיו באופן מיטבי.
למידה בדרך זו מחייבת פריצת גבולות המרחב והזמן, ומאפשרת למידה משמעותית בדרכים שונות: הקניה בקבוצות, מענה לתלמידים מאתגרים, התאמות רלוונטיות, משימות חקרניות בסביבות מגוונות ומפגש חברתי בין תלמידים שונים

 
צפייה במודל המצולם
שם המנהל/ת: 
בית הספר: 
מחוז: 
דוא"ל: 
שם המפקח/ת: 
לאה שמיר
"משגב"
צפון
אראלה אשכנזי
מודלים נוספים לצפייה - במסגרת המסע הווירטואלי ללמידה משמעותית:

המודל של קרן, מנהלת בי"ס "התיכון החברתי" במחוז חיפה, מפקח זלי מרון בנושא: מפגש דיאלוגי כמודל ללמידה משמעותית

המודל של אסנת, מנהלת בי"ס "בן צבי" בקרית עקרון, מפקחת ויקי עזיאל, בנושא: למידה רב תחומית בדגש שפה ואשכול אמנויות כמודל ללמידה משמעותית

המודל של אורנה שלי, מנהלת בי"ס "ידלין" בראשון לציון, מפקחת ויקי ניצן, בנושא: לימודי בחירה בקמפוס כמודל ללמידה משמעותית 

המודל של רונית, מנהלת בי"ס "צאלון" בבאר יעקב, בנושא: מנהיגות ויזמות כמודל ללמידה משמעותית

המודל של רחל אילוק, מנהלת בית הספר "בן גוריון", בגן יבנה, בנושא מענה לסגנונות למידה כמודל ללמידה משמעותית

המודל של עליזה, מנהלת חט"ב "הדרים" בבאר יעקב, מפקחת ויקי עזיאל, בנושא: מוזיאון מורשת יישובי "ראשונים" כמודל ללמידה משמעותית 

המודל של אודי קליין, מנהל בי"ס "נעמי שמר" בנתניה, מחוז תל-אביב, בנושא: בי"ס משוחח כמודל ללמידה משמעותית

המודל של סתוית, מנהלת בי"ס "רימונים" בקרית טבעון, בנושא: קביעת מטרות לפרט ולקבוצה כמודל ללמידה משמעותית

    תאריך עדכון אחרון:  06/12/2015