חינוך - education למידה משמעותית
 
 
 
 
 
 
 

למידת עמיתים כשגרת חיים כמודל ללמידה משמעותית

 
 

בית חינוך "המעפילים" לוד, מציג למידת עמיתים כשגרת חיים בדגש על  פיתוח "ההון האנושי", העצמה ומינוף מקצועי של הצוות.
ארבע נקודות מוצא לכניסת הצוות לכיתות:
כניסה כתוצאה מצורך העולה מן השטח, כניסה לצורך שיח פדגוגי עם מומחי דעת, כניסת מורה
יוזם-משתף ולמידת עמיתים רב תרבותית עם צוות ביה"ס "נווה שלום" ותלמידיו.
מדיניות זו של "הדלת הפתוחה" מובילה לטיפוח איכות ההוראה-למידה, לשיח לימודי מיטבי ולתחושת שייכות לקהילה הבית-ספרית -"גאוות יחידה".

 
צפייה במודל המצולם
שם המנהל/ת: 
בית הספר: 
מחוז: 
דוא"ל: 
שם המפקח/ת: 
מלי פרץ-זריהן
 "המעפילים" בלוד
מרכז
כוכבה ברק
מודלים נוספים לצפייה - במסגרת המסע הווירטואלי ללמידה משמעותית:

המודל של אתי, מנהלת בי"ס "אשכולות" בראשון לציון במחוז מרכז, מפקח ויקי ניצן, בנושא: אינטראקציה בין שונים כמודל ללמידה משמעותית

 

המודל של בקי חפץ, מנהלת בי"ס "שחף" בעמק הירדן במחוז חיפה, מפקחת צילה אדלשטיין, בנושא: הרא"ל כמודל ללמידה משמעותית

המודל של מירי גוטליב, מנהלת מרכז "פסג"ה" מחוזי ניסויי בחיפה, בנושא: פיתוח מקצועי כמודל ללמידה משמעותית

המודל של איריס, מנהלת בי"ס "זבולון המר" בלוד, בנושא: למידת עמיתים כמודל ללמידה משמעותית

המודל של דימה, מנהלת בי"ס "מאי זיאדה" בנצרת במחוז צפון, מפקח חאלד חג'אזי, בנושא: הערכה דיאלוגית ושיתוף תלמידים בתכנית העבודה שלהם כמודל ללמידה משמעותית

המודל של דורית, מנהלת בי"ס "תומר רחל" במעלה אדומים, מפקחת אינה זלצמן, בנושא: הליכה לימודית ולמידת עמיתים כמודל ללמידה משמעותית

המודל של שרית, מנהלת בי"ס "נופי הסלע" במחוז חיפה, בנושא: קהילה לומדת ומלמדת כמודל ללמידה משמעותית

    תאריך עדכון אחרון:  13/09/2014