חינוך - education למידה משמעותית
 
 
 
 
 
 
 

מפגש דיאלוגי כמודל ללמידה משמעותית

 

במרכזו של "התיכון החברתי" עומד יסוד המפגש. מפגש בין חברי הקהילה, בין מבוגרים לצעירים, בין בני אדם לרעיונות ויצירה, בין בני אדם לבין הרוח והטבע. הצוות פועל בהתאם לתפיסה הדיאלוגית הגורסת שיצר ההתקשרות הוא היצר המפותח ביותר של האדם. על כן אדם שגדל ולומד להיפגש ולהיות בקשר עם העולם הסובב אותו – אדם, טבע ורוח, הוא אדם שמתאפשר לו לחיות חיים מלאי משמעות, לשחק, ליצור, להיקשר, לאהוב ולהיות נאהב. פותחו סדירויות ארגוניות מתאימות בדגש על הזמן והמקום: חלוקת הזמן בביה"ס מאפשרת גמישות והעמקה בלמידה ובשיח, וכמו כן המרחבים הפיזיים עוצבו כמזמני מפגש. הלמידה מתקיימת בקודים של חופש, בחירה ואחריות, ולכל לומד ומלמד יש אחריות אישית לתהליכי הלמידה והיצירה, קצב המפגש ואופיו.

 
צפייה במודל המצולם
שם המנהל/ת: 
בית הספר: 
מחוז: 
דוא"ל: 
שם המפקח/ת: 
קרן ברנס
"התיכון החברתי" בקריית אתא
חיפה
keren@drornet.org.il
זלי מרון
    תאריך עדכון אחרון:  18/09/2014