חינוך - education למידה משמעותית
 
 
 
 
 
 
 

הכיתה הגמישה כמודל ללמידה משמעותית

 
 

בי"ס יסודי "אהוד מנור" מציג כיתה גמישה במודל למידה חקרנית
כשהתלמידים: לומדים להיות אחראיים ללמידה שלהם. הם חופשיים לבחור כל נושא שהם מתעניינים בו, שרלוונטי להם, שמסקרן אותם ובנוסף מקבלים אוטונומיה לנהל את זמן הלמידה שלהם בעצמם, ואף לצאת מהכיתה האורגנית כשסיימו את משימותיהם, כדי להתקדם בחקר.
המורה: מלמדת מיומנויות חקר, מלווה את התלמידים, מנחה ותומכת.
ביה"ס: מעמיד לרשות התלמידים את כל המשאבים הנדרשים לצורך החקר.
התלמידים מדווחים על עניין, סקרנות, אחריות והרבה כיף וסיפוק מהלמידה.

 
צפייה במודל המצולם
ניבה קפלן
שם המנהל/ת: 
בית הספר: 
מחוז: 
דוא"ל: 
שם המפקח/ת: 
ניבה קפלן
"אהוד מנור" בפתח תקווה
תל אביב
niva@manorpt.co.il
רונית זכאי
מודלים נוספים לצפייה - במסגרת המסע הווירטואלי ללמידה משמעותית:

המודל של גאדה, מנהלת בי"ס "עין נקובא" בעין ראפה, במחוז ירושלים, בנושא: שילוב מדעים, מדעי הסביבה ואורח חיים בריא כמודל ללמידה משמעותית

המודל של חגית, מנהלת בי"ס "אלונים" באשדוד, בנושא: קבילות עשייה כמודל ללמידה משמעותית

המודל של יהונתן, מנהל בי"ס "ארבל" בנצרת עילית, בנושא: למידה שיתופית באנגלית כמודל ללמידה משמעותית

המודל של אורנה, מנהלת בי"ס "הר אדר" בירושלים, בנושא: מרחב למידה גמיש כמודל ללמידה משמעותית

המודל של רפיק, מנהל בי"ס "מג'דל שמס" בצפון, בנושא: סביבות למידה חוץ כיתתיות כמודל ללמידה משמעותית

המודל של עדנה דוד, מנהלת בי"ס "אהוד" במחוז חיפה, מפקחת נירה רוזנהיימר, בנושא: לבלוב - למידה בסביבה לימודית ובמרחב ויזואלי כמודל ללמידה משמעותית

המודל של גלית, מנהלת בי"ס "אמירים" בבנימינה, מפקחת זיוה רון, בנושא: למידה חוץ כיתתית כמודל ללמידה משמעותית

המודל של שרית, מנהלת בי"ס "המגינים" בקרית שמונה, בנושא: זמן קסם כמודל ללמידה משמעותית

המודל של נאדיה, מנהלת בי"ס "חדיג'ה" באום אל-פחם, בנושא: חממות חשיבה כמודל ללמידה משמעותית

המודל של עותניאל, מנהל בי"ס "כרמים" במודיעין, בנושא: אופקים כמודל ללמידה משמעותית
    תאריך עדכון אחרון:  28/11/2014