-
-
-
-
-
-
"איפה טעינו" – בסיס לדיון: מצב המערכת האקולוגית, ניצול משאבים ועוד.
-
-
גיוון בהוראה
מטלות ביצוע בדגש יצירת תשבצים – אירית שדה
שילוב אנימציות וסרטונים ועריכתם - ד"ר עביר עאבד.
א. מצגת - הצעות לשילוב במסגרת מדעי הסביבה
ב. הנחיות לעריכת סרטונים בעזרת EDU
שילוב סרטונים בתחומי דעת שונים
במסגרת קורס מורים מובילים תשע"ג, המורים הכינו דפי צפייה ל 85 סרטונים בתחום דעת שונים (מערכות אקולוגיות, מים, אוויר, רעש ופסולת).
כל דף צפייה מכיל את הקישור לסרטון, תחום הדעת, הנושא, משך הסרטון, והצעות לפעילות בזמן ולאחר הצפייה.
הסרטונים מוינו לפי תחום הדעת, ולפי השפה שבה מוקרן הסרטון.
תפיסתם של בני האדם ויזואלית, ולכן אפשר לשפר את תהליך הלמידה באמצעות שימוש בעזרים ויזואליים. השימוש באמצעי זה עשוי להעלות את איכות ההוראה ולהוסיף לה ממד נוסף. סרטונים משמשים להוראה למגוון רב של מטרות ושימוש נכון יכול להמחיש ויזואלית, להעשיר את השיעור, להסביר, לעורר דיון, לפשט את התוכן הנלמד, וכו'
לשימושכם
אוויר
בכל קישור דף עבודה וסרטון
מים
בכל קישור דף עבודה וסרטון
פסולת
בכל קישור דף עבודה וסרטון
רעש
בכל קישור דף עבודה וסרטון
מערכות אקולוגיות
בכל קישור דף עבודה וסרטון
תכנון וניהול סביבתי
בכל קישור דף עבודה וסרטון
סוהיר סורה ומדי קן
רכזות קורס מורים מובילים תשע"ג – תשע"ד
עמוד זה מכיל קישורים לאתרים חיצוניים שאינם אתרי משרד החינוך. תוכן האתרים החיצוניים לאתר המשרד, לרבות הפרסומות הכלולות בו, הינו באחריות בעלי האתרים ואינו באחריות משרד החינוך.