מריחוק לחיבוק: הזדמנויות לחיזוק תהליכי הערכה לשם למידה בהערכה פנימית
בצל מגפת הקורונה, כאשר בתי הספר נסגרו והלמידה עברה להיות מקוונת ברובה, עלו שאלות רבות גם לגבי תהליכי ההערכה. רכזי הערכה המשיכו למלא את תפקידם בתמיכה, הדרכה ואיסוף מידע בבית ספרם. יום העיון השנתי ה-11 התקיים בחודש יולי 2020 באופן מקוון ובו שיתפו רכזים ורכזות שונים על תהליכים אותם קידמו בבית ספרם, בשיתוף עם בעלי תפקידים ומורים נוספים, למרות הסגר והמגבלות.
קישור לסרטונים מיום העיון "מריחוק לחיבוק"
סיפורי הערכה: מאחורי הקלעים של התהליך
אחת השאלות השכיחות המופנות לרכזי הערכה היא: "מה בעצם עושה רכז/ת הערכה בבית הספר?" או "למה צריך רכז הערכה הרי כל המורים מעריכים כל הזמן?". במטרה להסיר את העמימות או את החשש מהתפקיד, לפניכם תיעוד של תהליכי הערכה אותם הובילו רכזי ורכזות הערכה בבית ספרם. קראנו להם "סיפורי הערכה" כי אנחנו מאמינות שסיפור טוב מעביר את המסר ויכול לסייע במענה לשאלות על תרומת רכז/ת הערכה לקידום תהליכי ההערכה בבית ספרכם.
תהליכי הערכה שהוצגו בכנסים במחוזות – תשפ"א
חומרים משנים קודמות
|