|
ערכת מבחן - שפת אם עברית לכיתה ב' - התשס"ח |
|
עיתוי מתאים להעברה: שליש אחרון של כיתה ב' |
|
1. היערכות לקראת הבחינה, העברתה בכיתה ובדיקת מחברות הבחינה |
-
-
מבחן  שמות הטקסטים: "מי שתה את המים?", "בונים קן"
-
-
-
-
|
תוכן הערכה למורה ולצוות הבית-ספרי:
פרק א': תיאור המבחן: מפרט ומיפוי המבחן פרק ב': הנחיות להעברת המבחן: היערכות להעברת המבחן, תלמידים בעלי צרכים מיוחדים, הנחיות כלליות להעברה והנחיות להכתבה פרק ג': הנחיות לבדיקת המבחן: המחוון, ההנחיות לבדיקת המבחן והשוואה לנתוני קבוצות ההשוואה (נורמות ארציות) דף ריכוז ציונים לתלמיד – דוגמא דף ריכוז ציונים לתלמיד לחישוב ידני מיפוי כיתתי
|
2. ניתוח תוצאות המבחנים באמצעות כלים לחישוב ומיפוי ציוני המיצ"ב הפנימי |
בתי הספר מוזמנים לבחור באחד מכלֵי העזר הבאים לניתוח תוצאות המבחנים:
|
הערות כלליות:
-
מיצביות וכלי המנב"ס מיועדים למקרים בהם הועבר המבחן בשלמותו.
-
על מנת לקבל תמונת מצב בית ספרית של תוצאות המיצ"ב הפנימי, יש להנחות את כלל מורי בית הספר להשתמש בכלי בית ספרי אחיד לניתוח כל תוצאות המיצ"ב הפנימי (מנב"ס או מיצבית). |
3. נתונים ארציים המבוססים על התוצאות הארציות במיצ"ב החיצוני |
|
הערה:
| |
|
|