הדפסת עמוד
שליחה לחבר
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בטוויטר
rss
עדכוני rss
Newsgator
My Yahoo!
My AOL
Netvibes
Google reader
My MSN
אתר נוכחי
כולם
שפ''י
התמודדות עם מצבי משבר, חירום ואובדנות
>>
משבר וחירום
>>
ידע תיאורטי ויישומי - גרסה ראשונה
<<
שפ"י
ידע תיאורטי ויישומי
המרחב שבין טראומה לחוסן בעבודה עם מערכת החינוך, הגב' חוה פרידמן, מנהלת אגף פסיכולוגיה
היערכות גני הילדים בעקבות המלחמה - הכנה לפתיחת שנת הלימודים
הצעה להתערבות ממוקדת, קצרת מועד במצבי חירום
"רציתי לדעת..." שאלות תלמידים ותשובות בעקבות מצב החירום
"רציתי לדעת..." שאלות תלמידים ותשובות בעקבות מצב החירום - בערבית
ימים של חירום - ידע שיכול לעזור ורעיונות לשיחה עם ילדים ובני נוער
חומרים בשפה הערבית: התמודדות בימים של חירום
מקורות סיוע בימים של חירום
רשימת ספרות מוערת
אתר שגרת חירום
התמודדות עם מצבי לחץ בעיתות חירום בגן הילדים, ערכה לגננת ולצוות הגן, 2003
התמודדות עם מצבי לחץ בעיתות חירום בגן הילדים, תדריך לפסיכולוגים וליועצים להטמעת הערכה לגננת ולצוות הגן, 2003
התערבות כיתתית בעת אסון - מאמר
ערכה להתמודדות עם חירום
איתור מצוקה פוסט טראומטית - מאמר
דיבוב פסיכולוגי - מאמר
המוות בעיני ילדים - מאמר
התמודדות ילדים עם מצבי לחץ מתמשכים - עלון להורים
התערבות השפ"ח באירוע אסון
סוגיות בייעוץ להורים בשעת חירום ובעקבות טראומטיזציה של ילדיהם - מאמר
שגרת חירום - עלון להורים
התערבות לסיוע ראשוני בעקבות אסון
תגובות נפוצות במצבי אסון
דרכי התמודדות שלילית
עיקרון הרציפות בהיבט מערכתי
ערכה להתמודדות עם חירום
פנקס כיס לצוות החינוכי להתמודדות עם אירועי אסון
תאריך עדכון אחרון:
05/09/2021
תנאי שימוש כל הזכויות שמורות
© מדינת ישראל
Terms of use
The State of Israel.
All Rights Reserved
1996- 2022, © Copyright
השימוש ביצירות ספרותיות באתר בחסות אקו"ם