הדפסת עמוד
שליחה לחבר
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בטוויטר
rss
עדכוני rss
Newsgator
My Yahoo!
My AOL
Netvibes
Google reader
My MSN
אתר נוכחי
כולם
שפ''י
אוכלוסיות ייחודיות
>>
מחוננות ומצויינות
>>
ידע תיאורטי ויישומי
<<
שפ"י
מחוננות ומצויינות - ידע תיאורטי ויישומי
כללי
פיתוח תכניות רגשיות בבתי ספר לאומנויות, טלי גביש, ממונה על המצטיינים באומנויות
סיכום מאמרים בנושא היבטים רגשיים של הילד המחונן, אלין קשטכר, יועצת חינוכית, מדריכה באגף למחוננים ולמצטיינים
תלמידים מחוננים: התמודדות עם צרכים רגשיים חברתיים
, אתי דים ועדנה ביתן. חוברת להורדה באתר האגף למחוננים ומצטיינים
מחוננים עם לקויי למידה
- הרצאתה של ד"ר רננה לוקס
תלמידים מחוננים עם ליקויי למידה
, השתמעויות ואסטרטגיות ליועצים החינוכיים
הצרכים הרגשיים-חברתיים של ילדים מחוננים
חמישה תלמידים מחוננים בכיתה אחת - תיאור מקרה
, מאת חנה דויד,באתר 'דעת '
סקירת מחקר על הורים ומשפחות לילדים מחוננים
ילדים מחוננים ובני משפחותיהם
מן השטח
קבוצת גשטלט ב"מעוף" באר שבע
, טלי מירקין, פסיכולוגית "מעוף"
תאריך עדכון אחרון:
24/01/2013
תנאי שימוש כל הזכויות שמורות
© מדינת ישראל
Terms of use
The State of Israel.
All Rights Reserved
1996- 2023, © Copyright
השימוש ביצירות ספרותיות באתר בחסות אקו"ם