ההוצאה |
המחיר בש"ח |
שם הספר והמחבר |
המס' הקטלוגי |
|
|
הסדרה "לקרוא שיר", מדריך למורה לשלב א' |
2.24.073/00 |
18.45 |
מט"ח |
(חוברות א-ג)* |
|
|
|
הסדרה "לקרוא שיר", מדריך למורה לשלב ב' |
2.24.073/01 |
14.75 |
מט"ח |
(חוברות ד-ה)* |
|
53.60 |
מסדה |
מיתרים, מקראה, ב' / מ' ברוך, ד' שטיין |
2.24.074/00 |
21.20 |
מסדה |
מיתרים, מדריך למורה, ב' / מ' ברוך, ד' שטיין
|
2.24.074/01 |
24.00 |
מסדה |
מיתרים, חוברת עבודה, ב' / ד' שטיין, ז' סידי
|
2.24.074/02 |
56.55 |
מסדה |
מיתרים, מקראה, ג' / מ' ברוך, ד' שטיין |
2.24.075/00 |
22.35 |
מסדה |
מיתרים, מדריך למורה, ג' / מ' ברוך, ד' שטיין |
2.24.075/01 |
25.15 |
מסדה |
מיתרים, חוברת עבודה, ג' / מ' ברוך, ד' שטיין,
ז' סידי |
2.24.075/02 |
58.10 |
מסדה |
מיתרים, מקראה, ד' / מ' ברוך, ד' שטיין |
2.24.076/00 |
22.90 |
מסדה |
מיתרים, מדריך למורה, ד' / מ' ברוך, ד' שטיין
|
2.24.076/01 |
25.70 |
מסדה |
מיתרים, חוברת עבודה ד' / ד' שטיין, ז' סידי |
2.24.076/02 |
58.10 |
מסדה |
מיתרים, מקראה, ה' / מ' ברוך, ד' שטיין, ז'
סידי |
2.24.077/00 |
22.90 |
מסדה |
מיתרים, מדריך למורה, ה' / מ' ברוך, ד' שטיין
|
2.24.077/01 |
25.70 |
מסדה |
מיתרים, חוברת עבודה, ה' / ד' שטיין |
2.24.077/02 |
55.65 |
הד
ארצי+מסדה |
מיתרים, מקראה, ו', / מ' ברוך, ד' שטיין |
2.24.077/03 |
|
|
מיתרים, ו', מדריך למורה / מ' ברוך, |
2.24.077/04 |
21.95 |
הד
ארצי+מסדה |
ד' שטיין |
|
|
|
מיתרים, ו', חוברת עבודה / ד' שטיין, |
2.24.077/05 |
25.70 |
הד
ארצי+מסדה |
ז' סידי |
|
ספרות וטיפוח הבנת הנקרא
קשת, תכנית בהבנת הנקרא ספרות, לכיתות ד'-ו' / מט"ח
פירוט התכנית: שלב א' (כיתות ד'-ה')
מי זה? - הכרת המושג דמות
3.20 |
מט"ח |
חוברת (פעמון) |
2.24.078/01 |
3.20 |
מט"ח |
חוברת (בית) |
2.24.078/02 |
3.20 |
מט"ח |
חוברת (פרח) |
2.24.078/03 |
|
|
מדריך למורה (המדריך משותף לחוברות אלה |
2.24.078/04 |
4.85 |
מט"ח |
ולחוברות "מה באמת?" ו"חושב או בטוח") |
|
ההוצאה |
המחיר בש"ח |
שם הספר והמחבר |
המס' הקטלוגי |
"דמות להכיר" - הכרת אפיוני דמויות
8.10 |
מט"ח |
חוברת (פעמון) |
2.24.078/05 |
8.10 |
מט"ח |
חוברת (בית) |
2.24.078/06 |
8.10 |
מט"ח |
חוברת (פרח) |
2.24.078/07 |
12.60 |
מט"ח |
מדריך למורה |
2.24.078/08 |
"מה שבין המילים" - הסקת מסקנות
בקריאה (א, ב)
7.20 |
מט"ח |
חוברת - חלק א' (פעמון) |
2.24.078/09 |
7.20 |
מט"ח |
חוברת - חלק ב' (פעמון) |
2.24.078/10 |
8.75 |
מט"ח |
חוברת - חלק א' (בית - פרח) |
2.24.078/11 |
8.75 |
מט"ח |
חוברת - חלק ב' (בית - פרח) |
2.24.078/12 |
10.10 |
מט"ח |
מדריך למורה |
2.24.078/13 |
"מה, באמת?" - הבחנה בין דמיון למציאות
3.20 |
מט"ח |
חוברת - דמיוני (פעמון) |
2.24.078/14 |
3.20 |
מט"ח |
חוברת - דמיוני (בית) |
2.24.078/15 |
3.20 |
מט"ח |
חוברת - דמיוני (פרח) |
2.24.078/16 |
3.20 |
מט"ח |
חוברת - מציאותי (פעמון) |
2.24.078/17 |
3.20 |
מט"ח |
חוברת - מציאותי (לבית) |
2.24.078/18 |
3.20 |
מט"ח |
חוברת - מציאותי (פרח) |
2.24.078/19 |
3.20 |
מט"ח |
חוברת - ממשי (פעמון) |
2.24.078/20 |
3.20 |
מט"ח |
חוברת - ממשי (בית |
2.24.078/21 |
3.20 |
מט"ח |
חוברת - ממשי (פרח) |
2.24.078/22 |
|
|
מדריך למורה - משותף עם "מי זה?" ועם |
2.24.078/23 |
4.85 |
מט"ח |
"חושב או בטוח?" |
|
ההוצאה |
המחיר בש"ח |
שם הספר והמחבר |
המס' הקטלוגי |
שלב א' (כיתות ה'-ו')
סיפורקע
|
|
הבחנה במאפייני הרקע בסיפור (חוברת א'; |
2.24.078/24 |
9.05 |
מט"ח |
לכל הרמות) |
|
4.55 |
מט"ח |
תפקידו של הרקע בסיפור (חוברת ב'; לכל הרמות) |
2.24.078/25 |
12.80 |
מט"ח |
מדריך למורה |
2.24.078/26 |
"חושב או בטוח" - הבחנה בין דעה לעובדה
6.35 |
מט"ח |
חוברת (פעמון) |
2.24.078/27 |
6.35 |
מט"ח |
חוברת (בית) |
2.24.078/28 |
6.35 |
מט"ח |
חוברת (פרח) |
2.24.078/29 |
4.85 |
מט"ח |
מדריך למורה - משותף עם "מי זה?" ועם "מה,
באמת?" |
2.24.078/30 |
"מה שבתוך המסקנות" - מבנה המסקנה
5.60 |
מט"ח |
חוברת א' (פעמון - בית) |
2.24.078/31 |
8.35 |
מט"ח |
חוברת ב' (פעמון - בית) |
2.24.078/32 |
"בעקבות הזמן" - על סדר האירועים
8.10 |
מט"ח |
חוברת (פעמון - בית) |
2.24.078/33 |
8.10 |
מט"ח |
חוברת (פרח) |
2.24.078/34 |
13.90 |
מט"ח |
מדריך למורה |
2.24.078/35 |
"סופר ומספר" - הכרת דמות המספר
8.10 |
מט"ח |
חוברת (פעמון - בית) |
2.24.078/36 |
11.05 |
מט"ח |
מדריך למורה |
2.24.078/37 |
"יש לי רעיון" - איתור רעיון מרכזי בקטע
8.10 |
מט"ח |
חוברת (פעמון - בית) |
2.24.078/38 |
ההוצאה |
המחיר בש"ח |
שם הספר והמחבר |
המס' הקטלוגי |
8.10 |
מט"ח |
חוברת (פרח) |
2.24.078/39 |
17.70 |
מט"ח |
מדריך למורה |
2.24.078/40 |
"מה על הפרק?" - סיכום בראשי פרקים
6.25 |
מט"ח |
חוברת (בית - פרח) |
2.24.078/41 |
"סיכום שכזה" - סוגי סיכומים
8.05 |
מט"ח |
חוברת (פעמון - בית) |
2.24.078/42 |
|
|
מדריך למורה משותף ל"מה על הפרק?" ול"סיכום
|
2.24.078/43 |
11.05 |
מט"ח |
שכזה" |
|
שלב ב'
זיהוי אפיוני הדמויות
7.00 |
מט"ח |
נרקיסים (פעמון) |
2.24.078/44 |
7.00 |
מט"ח |
מפתח לגג (פעמון) |
2.24.078/45 |
7.00 |
מט"ח |
קובי יודע (בית) |
2.24.078/46 |
7.00 |
מט"ח |
השד השחור (בית) |
2.24.078/47 |
7.00 |
מט"ח |
כל מה שהיה...לקרשינדו ולי (פרח) |
2.24.078/48 |
זיהוי מאפייני הרקע
7.00 |
מט"ח |
מה עשה שוקה בחופש הגדול? (פעמון) |
2.24.078/49 |
7.00 |
מט"ח |
הנבוט (פעמון) |
2.24.078/50 |
7.00 |
מט"ח |
ביום שרב (בית) |
2.24.078/51 |
7.00 |
מט"ח |
אולגה והדרקון הסיני (בית) |
2.24.078/52 |
7.00 |
מט"ח |
המסתערים (פרח) |
2.24.078/53 |
7.00 |
מט"ח |
הוגו וג'וזפין (פרח) |
2.24.078/54 |
זיהוי סדר האירועים
7.00 |
מט"ח |
המרד הגדול (פעמון) |
2.24.078/55 |
|